با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی

هادی سلطانی؛ نیما ماجدی؛ زهرا نوبخت

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 59-69

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.54737.1447

چکیده
  رسانه های مجازی یکی ازپربیننده ترین ودر دسترس ترین رسانه‌های اجتماعی در دهه اخیر هستندکه خبرهای ورزشی را هرچه سریع تر در اختیار مردم و به ویژه جوانان قرار می دهند. هدف ازپژوهش حاضر ، مقایسه نابرابری پوشش رسانه ای زنان و مردان در فضای مجازی بود. پژوهش از نوع کمی بود که به صورت تحلیل محتوا انجام شد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﭘـﮋوﻫﺶ، شمارگان پنج ...  بیشتر